Nom d'usuari o e-mail
Contrasenya
GremiCarn   >   Formació   >   Concepte de botiga: Gestiona el punt de venda (2ª Edició)
online

Concepte de botiga: Gestiona el punt de venda (2ª Edició)

Objectius del curs

En aquest curs pretenem donar les pautes que ajudin a l’empresari a preservar la seva marca i potenciar les seves vendes, i a l’empleat a gestionar la botiga de manera que la faci créixer, i a ell li permeti un desenvolupament professional.

Dirigit a

  • Adreçat  al personal del punt de venda i màrqueting d’empreses.
  • Tot tipus d’empleats de botiga, així com personal relacionat de retail.

Contingut

  • Introducció I.
    o Cultura de l’empresa.
    o Client potencial.
  • Introducció II.
    o Posada a punt.
    o Primer contacte.
    o Procés de venda.
    o Tancament de la venda.
    o Postvenda.
    o Incidències.
  • Quadre – Guia.

Perfil dels ponents

María Callis
Màster en Direcció i administració d’empreses per ESADE.
María Callís es dedica a la disciplina del Màrqueting; primer com consultora de màrqueting i més tard com responsable del departament de Trade Màrqueting.

online
Concepte de botiga: Gestiona el punt de venda (2ª Edició)
2 d'octubre fins al 29 de novembre
Horari: 40 hores.
Ponent: María Callis. Màster en Direcció i administració d'empreses per ESADE.
Preu: 300€
Modalitat: online
INSCRIURE'S
Pròxims cursos
9
Oct
Sistema 5’s d’ordre i neteja
12
Nov
Sistema 5’s d’ordre i neteja
11
Nov
Diagnosi financera per al comerç (3ª Edició)
6
Nov
L’Èxit Professional (2ª Edició)
X
Fes-te soci
Entra les teves dades i ens posarem en contacte amb tu amb la més brevetat possible

Pla d’acció de GremiCarn a Barcelona + Sostenible
Campanya sensibilització ambiental: La bossa, millor de roba
Agenda d'autocontrol higiènic i sanitari
L'estiu és per gaudir-lo
Tots els drets reservats © GremiCarn 2019   |   política de privacitat