Nom d'usuari o e-mail
Contrasenya
GremiCarn   >   Formació   >   Com mesurar la satisfacció del client (2ª Edició)
online

Com mesurar la satisfacció del client (2ª Edició)

Objectius del curs

Facilitar els coneixements adequats als participants per a que puguin desenvolupar una enquesta, amb visió del client, que els permeti conèixer els aspectes més valorats i els més importants des de la visió de l’usuari del producte/servei que realitza l’organització; i la seva interrelació amb els processos/activitats interns de tal manera que permeti l’assignació d’indicadors per a evitar de forma proactiva les queixes dels clients.

Dirigit a

Qualsevol professional d’empresa que tingui contacte amb clients externs o persones que hi estiguin interessades i vulguin aprofundir en aquest tema.

Contingut

  • Els processos com elements clau de la gestió interna.
  • El client. Unitat de presa de decisions.
  • Desenvolupament d’un model d’enquesta proactiva.
  • Els atributs de la qualitat.
  • La matriu. Atributs de la qualitat i la segmentació per clients.
  • Desplegament dels atributs de la qualitat: les característiques del producte/servei.
  • Identificació dels indicadors interns.

Perfil dels ponents

Joan Perayre Quirant
Enginyer Tècnic, auditor certificat ISO 9000:2000 i Màster en Gestió d’Empreses per l’ Institut Català de Tecnologia. Actualment consultor i formador d’empreses en l’àmbit de qualitat, millora de processos i gestió de les persones.

online
Com mesurar la satisfacció del client (2ª Edició)
del 7 d'octubre fins el 5 de novembre
Horari: 25 hores.
Ponent: Joan Perayre Quirant. Enginyer Tècnic, auditor certificat ISO 9000:2000 i Màster en Gestió d'Empreses per l’ Institut Català de Tecnologia.
Preu: 180€
Modalitat: online
INSCRIURE'S
Pròxims cursos
9
Oct
Sistema 5’s d’ordre i neteja
12
Nov
Sistema 5’s d’ordre i neteja
11
Nov
Diagnosi financera per al comerç (3ª Edició)
6
Nov
L’Èxit Professional (2ª Edició)
X
Fes-te soci
Entra les teves dades i ens posarem en contacte amb tu amb la més brevetat possible

Pla d’acció de GremiCarn a Barcelona + Sostenible
Campanya sensibilització ambiental: La bossa, millor de roba
Agenda d'autocontrol higiènic i sanitari
L'estiu és per gaudir-lo
Tots els drets reservats © GremiCarn 2019   |   política de privacitat